CoffeeUnion   Διανομείς προϊόντων MRSROSE & GOPPION (πατήστε εδώ !!!)

Για αγορές προϊόντων MRS ROSE:   e shop 5

Τα παρακάτω γεγονότα παρουσιάζονται στον ηλεκτρονικό μας χώρο προς ενημέρωση των πελατών-συνεργατών μας και όχι μόνο. Έλαβαν χώρα κατά το προ-HORECA διάστημα και τα αφήνουμε στην προσωπική κρίση και εκτίμηση του κάθε αναγνώστη.

Την ημέρα και ώρα που βλέπετε λάβαμε το παρακάτω ηλ. μήνυμα :

 

From: Papadimitriou Alexandra <Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.>

Date: 18 Δεκεμβρίου 2014 5:11:22 μ.μ. GMT+0200

To: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Subject: Ρεπορτάζ ESPRESSO BARS @ περιοδικό Snack&Coffee 58 (τεύχος HORECA 2015)

Αγαπητέ κ. Δημογιάννη,

Το εκθεσιακό τεύχος του περιοδικού SNACK & COFFEE θα φιλοξενήσει μία μεγάλη δημοσιογραφική έρευνα για τη δυναμική που έχουν τα ESRPESSO BARS στην αγορά της καφεστίασης. Η συνδρομή σας στη συγκεκριμένη έρευνα είναι σημαντική, καθώς θα μας επιτρέψει να περιγράψουμε με ακρίβεια στο αναγνωστικό κοινό τόσο την υφιστάμενη κατάσταση της αγοράς όσο και τις μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης.Για το λόγο αυτό, θα θέλαμε να μας απαντήσετε (γραπτώς, στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε." target="_blank">Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνικώς, στο 210.52.42.100 εσωτ. 125) έως την Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου στο εξής ερώτημα:

• Μπορούν τα espresso bars να εκπαιδεύσουν τον μέσο καταναλωτή ώστε να γίνει ακόμη πιο απαιτητικός στις επιλογές του ως προς τον καφέ (αναβαθμίζοντας έτσι συνολικά το επίπεδο της αγοράς);

Επιπλέον, θα θέλαμε να μας προτείνετε ένα-δύο espresso bars (στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη ή την περιφέρεια) τα οποία προμηθεύετε με καφέ, προκειμένου να τα παρουσιάσουμε συνοπτικά στο περιοδικό, μαζί με την άποψη των ιδιοκτητών τους για το συγκεκριμένο θέμα. Για να μιλήσουμε άμεσα μαζί τους, χρειαζόμαστε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου τους.Το εκθεσιακό τεύχος του SNACK & COFFE θα ταχυδρομηθεί στα μέσα Ιανουαρίου σε 7.500 αποδέκτες, ενώ επιπλέον θα διανεμηθεί στους επισκέπτες της 15ης HORECA 2015 (6-9 Φεβρουαρίου).Αναμένω τις απαντήσεις σας το ταχύτερο δυνατόν.

Με εκτίμηση,

Αλεξάνδρα Παπαδημητρίου

Αρχισυντάκτρια

E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε." target="_blank">Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Η απάντησή μας εστάλει στην αρχισυντάκτρια και μερικές μέρες αργότερα λάβαμε ενημέρωση για να επιβεβαιώσουμε το παρακάτω -υποτίθεται δικό μας- άρθρο :

 

 

fyi: Ρεπορτάζ ESPRESSO BARS @ περιοδικό Snack&Coffee 58 (τεύχος HORECA 2015)

  • 2015 Jan 19
  • Papadimitriou Alexandra

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. 

Σας στέλνω το ρεπορτάζ για τα Espresso Bars το οποίο περιλαμβάνεται στο εκθεσιακό τεύχος του περιοδικού Snack&Coffee. 

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ανταπόκρισή σας. 

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, παραμένω στη διάθεσή σας, μέχρι και σέμρα στις 17:00. 

ΜΦΧ

Αλεξάνδρα Παπαδημητρίου

ΑρχισυντάκτριαE: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Απόλυτος κριτής ο πελάτης!

«Μέχρι τη δεκαετία του ‘90 κι έπειτα από σκληρό αγώνα των πρώτων εισαγωγέων espresso στην Ελλάδα, εκτοπίστηκε κατά μεγάλο ποσοστό από τα cafe bar ο στιγμιαίος καφές, ο οποίος μέχρι τότε δεν είχε ανταγωνισμό», θυμίζει ο Νέστωρ Δημογιάννης, δημιουργός της εταιρείας MRS ROSE CAFE. «Ως το 2008,ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους ιδιοκτήτες των cafe είχε να κάνει με την ποιότητα του espresso που προσέφεραν στους πελάτες τους, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα την τιμή του προϊόντος. Πρωταρχικός σκοπός ήταν να προσφέρουν στον καταναλωτή το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα! Παρότι η τεχνογνωσία γύρω από την παρασκευή των ροφημάτων υστερούσε ως προς τα σημερινά επίπεδα, η καλή διάθεση και η προσπάθεια των baristi, των επιχειρηματιών της καφεστίασης και των εισαγωγικών εταιρειών, επέτρεψε στην αγορά να αναπτυχθεί με ταχύτατους ρυθμούς, αναβαθμίζοντας μάλιστα διαρκώς την ποιότητα της πρώτης ύλης. Σήμερα, δυστυχώς, υπάρχουν επιχειρήσεις που δεν δείχνουν την ίδια προσήλωση στην ποιότητα. Εκμεταλλευόμενες το μεγάλο περιθώριο μεταξύ ακριβού ποιοτικού και φθηνού-κακής ποιότητας ωμού καφέ, πείθουν αδαείς πελάτες για το δήθεν υψηλό επίπεδο των προϊόντων τους. Για να αντιμετωπιστούν αυτά τα νέα δεδομένα, πρέπει να βοηθήσουμε τον καταναλωτή να αποκτήσει ποιοτικό κριτήριο και να γίνει τιμητής των πάντων. Πρέπει, λοιπόν, να επιστρέψουμε στις βασικές παρασκευές, ξεκινώντας από έναν απλό espresso, άψογα παρασκευασμένος σε όλα του τα στάδια. Εάν ο μέσος καταναλωτής μάθει πώς ακριβώς πρέπει να είναι ένας τέλειος espresso, θα αναλάβει ο ίδιος να προστατεύσει με θέρμη τις ποιοτικές επιλογές του».

 

 

Η απάντησή μας ήταν άμεση :

 

Re: fyi: Ρεπορτάζ ESPRESSO BARS @ περιοδικό Snack&Coffee 58 (τεύχος HORECA 2015)

2015 Jan 19

To Papadimitriou Alexandra

KαΠαπαδημητρίου,

σας στέλνω και γραπτώς την επιθυμία μου να δημοσιεύσετε την άποψη της εταιρείας μας για το θέμα που παρουσιάζετε στο

επόμενο τεύχος του περιοδικού Snack&Coffee, όπως σας την στείλαμε σε προηγούμενο mail.

Αν θεωρήσετε ότι το συγκεκριμένο κείμενο δεν μπορεί να δημοσιευθεί ως έχει για οποιονδήποτε λόγο, παρακαλώ να μην δημοσιευθεί τροποποιημένο.

Με εκτίμηση

Ν.Δημογιάννης

 

 

Όπως καταλαβαίνετε το άρθρο δεν δημοσιεύθηκε ποτέ. Αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Η ωμή αλήθεια δεν αρέσει πάντα και ειδικά όταν τα οικονομικά συμφέροντα είναι τεράστια και η υποχρέωση στην διαφύλαξη συμφερόντων των "δικών μας" ανθρώπων αναγκαία.

 

 

 

 

 

 

Ο παρόν ιστότοπος προκειμένου να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους χρήστες χρησιμοποιεί "cookies". Επιλέγοντας ‘αποδοχή’ δίνετε τη συναίνεσή σας στη χρήση "cookies".